Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

REVIEW:Πόσιμο κολλαγόνο COLLAGEN PRO-ACTIVE+GIVEAWAY!!!!!

Σήμερα δεν σας πω για κάποιο καλλυντικό αλλά για κάτι που φροντίζει την υγεία μας, και αν είμαστε καλά μέσα μας, φαίνεται και στην εξωτερική μας εμφάνιση.Πριν λίγο καιρό μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω το νέο υγρό πόσιμο κολλαγόνο από την Collagen PRO-ACTIVE.Να σας πω πως επειδή έχει γίνει τόσος "ντόρος" τον τελευταίο καιρό με τα διάφορα κολλαγόνα ήμουν πολύ επιφυλακτική.Περιέχει μέσα 500ml, κοστίζει 50 ευρώ(αλλά με διάφορες προσφορές το βρίσκεται και στα 40 ευρώ) και κρατάει σχεδόν ένα μήνα.
Το επέλεξα να είναι με γεύση λεμόνι(κυκλοφορεί και με γεύση φράουλα) και να σας πω αρχικά τι υπόσχεται.
-Βοήθεια στις αρθρώσεις και στα αρθριτικά προβλήματα.
-Αναζωογόνηση της επιδερμίδας και μείωση ρυτίδων.
-Ενδυνάμωση νυχιών.
-Βελτίωση σε τριχόπτωση και σε ταλαιπωρημένα και αδύναμα μαλλιά.
-Αύξηση του μεταβολισμού σε υπέρβαρα άτομα ή άτομα που κάνουν καθιστική ζωή και άτομα που κάνουν δίαιτα.
-Αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
-Καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.
-Βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος.

Υπόσχεται πολλά λοιπόν και πάμε τώρα να σας πω την δική μου εμπειρία.Τέλειωσα όλο το μπουκάλι και μου έφτασε για ένα μήνα.Αρχικά δεν τρελάθηκα με την μυρωδιά και την γεύση του.Δεν κατάφερα να το πιω σκέτο, ούτε αραιωμένο σε νερό, όμως το αραίωσα σε λίγη πορτοκαλάδα και όλα οκ μετά.

Αυτό λοιπόν μου έκανε δουλειά σε μένα ήταν στο θέμα τριχόπτωση.Κάθε άνοιξη πέφτουν τούφες από τα μαλλιά μου...και φέτος τίποτα.Και ακόμα, είδα βελτίωση στα νύχια μου που πάντα ήταν πολύ πολύ μαλακά.Στα υπόλοιπα που υπόσχεται δεν έχω τρομερό πρόβλημα(πχ με αρθρώσεις) οπότε δεν είδα εμφανή διαφορά.Πιστεύω πως όσο μεγαλύτερο ηλικιακά το άτομο και με περισσότερα προβλήματα,τόσο πιο άμεσα θα δει αποτελέσματα.Για παράδειγμα πρόσφατα ξεκίνησε να το πίνει ο πατέρας μου και πριν κλείσει μήνα, είδε κατευθείαν αποτελέσματα στις αρθρώσεις του.
Συμπερασματικά, να σας πω πως σε μένα έκανε δουλειά και θα συνεχίσω να το παίρνω καθώς αποτελεί και συμπλήρωμα διατροφής.Βέβαια, όπως μου είπε η φαρμακοποιός μου, για να δεις πλήρη αποτελέσματα από το πόσιμο κολλαγόνο πρέπει να το χρησιμοποιείς πάνω από 2 μήνες στην σειρά.

Και επειδή άκουσα από διάφορα άτομα πως θέλουν να το δοκιμάσουν αλλά βρίσκουν ακριβή την τιμή του, πρότεινα στην εταιρία να κάνουμε ένα GIVEAWAY μαζί, με δώρο ένα μπουκάλι πόσιμου κολλαγόνου Collagen PRO-ACTIVE σε όποια γεύση θελήσει ο νικητής(φράουλα ή λεμόνι).Ήταν ευγενέστατος ο υπεύθυνος, δέχτηκε αμέσως η εταιρία να γίνει το giveaway και αυτό μου άρεσε ακόμα περισσότερο.

Το GIVEAWAY θα κρατήσει μόλις 4 μέρες...και θεωρώ πως είναι υπέροχο είτε αν το θέλετε για εσάς είτε ως δώρο στους γονείς σας για παράδειγμα.
Πάμε να δούμε και τους όρους!!!

1) Να κάνετε like στην σελίδα της εταιρίας Drink Collagen for Health&Beauty στο facebook.
2) Να είστε εγγεγραμμένοι στο blog μέσω GFC(πάνω δεξιά το μπλε κουτάκι που λέει "γίνε μέλος".
3) Να κάνετε like στην σελίδα του Pelis Beautyblog στο facebook.
4) Να μου αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω λέγοντας μου πως θέλετε να το δοκιμάσετε και το email σας.(αν δεν έχετε facebook παίρνετε μέρος,αλλά πρέπει να το αναφέρετε στο σχόλιο σας)

Προαιρετικά και για να αυξήσετε τις συμμετοχές σας, κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου στο youtube εδώ.

Ο διαγωνισμός θα κρατήσει μόλις μέχρι την Παρασκευή 20 Ιουνίου στις 12:00π.μ. και μέσα στο σαββατοκύριακο θα ανακοινωθεί και ο νικητής.Θα τον ειδοποιήσω με μήνυμα στο facebook και με email τον νικητή/νικήτρια και το δώρο θα στείλει κατευθείαν από την εταιρία.

Σας είχα υποσχεθεί ένα giveaway και ελπίζω να σας αρέσει....και να θέλετε να το δοκιμάσετε και να μου πείτε και την δική σας γνώμη.

Πολλά φιλιααααα....Πέλη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου