Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Λαδάκια μαλλιών...crash test!!!

Εσείς στολίζετε το σπίτι τώρα το Πάσχα?Και δεν εννοώ πολύ όπως κάνουμε τα Χριστούγεννα...αλλά τόσα δα λίγο...να δώσεις την νότα του πασχαλινού!Φέτος, πήρα διάφορα μικρά πασχαλινά πραγματάκια(κεράκια αυγουλάκια,καλαθάκια κτλ) και λίγο πριν τα μαζέψω έβαλα μέσα στο καλαθάκι μου αγαπημένα προϊόντα για τα μαλλιά, τα γνωστά σε όλους λαδάκια...που έχω λατρέψει εδώ και καιρό!Τα χρησιμοποιώ καθημερινά πλέον και αφού έχω μαζέψει αρκετά ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για αυτά.
L'OREAL Elvive Extraordinary oil: Αρχικά, έχει πολύ όμορφη γυάλινη συσκευασία, περιέχει 6 εκχυλίσματα πολύτιμων λουλουδιών και αναφέρει πως είναι για κάθε τύπο μαλλιών. Είναι από τα καλά λαδάκια μαλλιών που έχω δοκιμάσει,αρκετά πηχτό και με ωραία λουλουδένια μυρωδιά.Έχει 100ml,κόστιζε 9,90 ευρώ και σίγουρα θα αργήσει να μου τελειώσει.

GARNIER Fructis Miraculous Oil Brushing Express: Ένα λαδάκι μαλλιών που το είδατε στα Αγαπημένα και μη του Μαρτίου. Το θετικό του για μένα είναι πως προσφέρει προστασία από την θερμότητα μέχρι και τους 230 βαθμούς.Έτσι, χρησιμοποιώ αυτό, αντί να βάζω επιπλέον και προϊόν θερμοπροστασίας. Περιέχει έλαιο argan και αναφέρει πως κάνει 2 φορές πιο γρήγορα το στέγνωμα και προσφέρει και έλεγχο κατά του φριζαρίσματος.Για το στέγνωμα θα συμφωνήσω, για το φριζάρισμα όχι και τόσο.Έχει 150ml και κόστιζε μόλις 9 ευρώ...αν και συχνά το βρίσκεται με έκπτωση.

BODY SHOP Satsuma Beautufying Oil: Το πιο αδιάφορο δυστυχώς από όλα τα λαδάκια που έχω.Περιέχει έλαιο από βερίκοκο και είναι για μαλλιά,σώμα αλλά και πρόσωπο. Μυρίζει υπέροχα στην συσκευασία αλλά όταν το βάζεις, σε 1-2 λεπτά η μυρωδιά έχει φύγει.Δεν είδα κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα έστω στην ενυδάτωση και πλέον το χρησιμοποιώ ελάχιστα.Ήταν και ακριβό θεωρώ καθώς κόστιζε 14 ευρώ τα 100ml.

AVON Advance Techniques Moroccain Argan Oil: Ένα προϊόν που το πήρα πρόσφατα αλλά τα αγάπησα άμεσα.Είναι το πιο πηχτό από όλα και θες ελάχιστο κάθε φορά, περιέχει μαροκινό αργανέλαιο και μυρίζει φανταστικά. Αφήνει απίστευτα απαλά τα μαλλιά και τα νιώθεις ενυδατωμένα.Γυάλινη συσκευασία έχει και είναι στα 30ml μόνο(μακάρι να έβγαζε η avon και μεγαλύτερη συσκευασία), με τιμή στα 10 ευρώ αν και συχνά το έχουν με έκπτωση.Το έχω στο κομοδίνο μου όπως σας έδειξα και στο tag Τι έχω στο κομοδίνο μου.

NUXE Multi-Usage Dry Oil: Ένα ακόμα πολυχρηστικό ξηρό λαδάκι το οποίο είναι για όλες τις περιοχές(μαλλιά-πρόσωπο-σώμα).Ήταν μέσα σε ένα συνδρομητικό κουτάκι και χάρηκα πολύ όταν το έλαβα,καθώς ήθελα καιρό να το δοκιμάσω αλλά η τσουχτερή τιμή του με σταματούσε. Έχει φανταστική μυρωδιά, καθόλου βαριά και έντονη και μου άρεσε που κρατάει αρκετά.Πλέον το χρησιμοποιώ στο σώμα και δίνει υπέροχη ενυδάτωση.Η συσκευασία αυτή είναι στα 30ml, η κανονική είναι στα 100ml και κοστίζει περίπου 22 ευρώ.

GARNIER Fruxctis Goodbye Damage: Ένα ακόμα λαδάκι της garnier που υπόσχεται πως βοηθάει στην μείωση της ψαλίδας.Μυρίζει φανταστικά φρουτένια αλλά δεν είδα να κάνει δυστυχώς καμία δουλειά για την ψαλίδα.Δεν έχω σκοπό να το ξαναπάρω, περιέχει 50ml και κοστίζει 6 ευρώ.

Τέλος, πρόσφατα, μαζί με το περιοδικό ELLE Μάιου είχε δώρο σε travel size το Elixir Ultime της KERASTASE. Δεν το έβαλα στην φωτογραφία μαζί με τα υπόλοιπα γιατί δεν το έχω δοκιμάσει αρκετά ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη γνώμη να σας πω.Ωστόσο, οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές και κυρίως για την υπέροχη μυρωδιά που έχει.
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω λαδάκια και ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο.Επίσης...απαντήστε μου αν και εσείς στολίζετε το Πάσχα..ή μόνο εγώ!

Πολλά φιλιά και καλό σκ να έχετε...Πέλη!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου