Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Liebster Awards 2...3...!!!

Και μετά το πρώτο Liebster Award που είχα λάβει...τα βραβειάκια άρχισαν να πέφτουν βροχή και αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη!Και επειδή πέρασε αρκετός καιρός...δεν θέλω τα κορίτσια που μου το έδωσαν να νομίζουν πως τις ξέχασα.

Πρώτο ήρθε το βραβείο από την Konstantina από το Another Makeup World. Όταν το είδα χάρηκα απίστευτα πολύ και δεν πίστευα στα μάτια μου. Γιατί την Konstantina την παρακολουθούσα εδώ και καιρό στο youtube και ενθουσιάστηκα που είχε δει το blog μου.

Και μια μέρα μετά έλαβα το ίδιο βραβείο από την Sofie από το Smudge it, Blend it, Rock it!(υπέροχος τίτλος) και το blog της είναι εξίσου υπέροχο!!!





Οι κανόνες του βραβείου είναι: 
1) Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2) Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σε έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3) Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους).
4) Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.


11 πράγματα για τον εαυτό μου:

1) Έχω θέμα με την συνέπεια και την αργοπορία...μην αργήσεις σε ραντεβού μαζί μου....
2) Μπορώ να ζήσω μόνο με μακαρόνια.
3) Όσο και να μην μου αρέσει ένα βιβλίο δεν το παρατάω ποτέ(μόνο 1 έχω αφήσει...άλλη ιστορία).
4) Νευριάζω εύκολα...και την ίδια στιγμή μου φεύγουν τα νεύρα.
5) Έχω δύο ανίψια και ως κλασσική χαζοθεία το κινητό μου είναι γεμάτο φωτογραφίες τους!
6) Λατρεύω τα σκυλιά αλλά δυστυχώς λόγω αλλεργιών δεν μπορώ να πάρω στο σπίτι μου ένα.
7) Δώσε μου ταξίδια...και πάρε μου την ψυχή που λένε...
8) Θα μπορούσα να ζήσω στο εξωτερικό αλλά θα μου έλειπε τρελά η οικογένεια μου.
9) Σιχαίνομαι το μαγείρεμα.
10) Πέρα από μακαρόνια...θα μπορούσα να ζήσω μόνο με γλυκά!
11) Δεν πίνω καφέ και σιχαίνομαι την μέντα.


Οι 11 ερωτήσεις της Konstantinas:

1. Ποιο επάγγελμα ήθελες να ακολουθήσεις όταν ήσουν παιδί?
Αστυνομικός...αλλά δεν μου βγήκε.
2. Αν ήσουν σε κάποιο ριάλιτι, σε ποιο θα ήταν και γιατί?
Μμμμ...δύσκολα θα πήγαινα σε κάποιο...αλλά κάποιο που δεν κάθεσαι όλη μέρα.
3. Ποιο είναι το λιγότερο αγαπημένο σου φαγητό?
Αγκινάρες...μπλιαχ!
4. Ποιος ηθοποιός θα ήθελες να παίξει έναν ρόλο βασισμένο στο δικό σου χαρακτήρα?
Sandra Bullock..την συμπαθώ παααάρα πολύ!
5. Σε ποιο πράγματα εύχεσαι να τα πήγαινες καλύτερα?
Στην μαγειρική...γιατί φαντασία γιοκ...
6. Ποια είναι μια ανθρώπινη συνήθεια που σε νευριάζει πιο πολύ από όλες?
Να αργοπορούν στα ραντεβού όπως είπα και παραπάνω.
7. Ποια είναι η αγαπημένη σου περίοδος της ημέρας(πρωί, μεσημέρι, βράδυ)?
Βράδυ γιατί όλα είναι πιο ήσυχα.
8. Ποιο είναι το περίεργο όνειρο που έχεις δει?
Πως ανέβαινα σε ένα κυπαρίσσι κοντά στο σπίτι μας.
9. Αγαπημένη σειρά?
Αυτήν την περίοδο το Pretty Little Liars...
10. Ποιο είναι το τελευταίο μαγειρεμένο φαγητό που έφαγες?
Μπριζόλες με πουρέ από τα χεράκια μου.
11. Ποια είναι η επόμενη μεγάλη απόφαση που χρειάζεται να πάρεις?
Να ξεκινήσω ξανά το γυμναστήριο.


Οι 11 ερωτήσεις της Sofie:

1. Πως θα χαρακτήριζες το στυλ σου?
Απλό και πρακτικό.
2. Τι σε εμπνέει πιο πολύ στην ζωή σου?
Οι άνθρωποι γύρω μου και φυσικά η φύση.
3. Ποιο προϊόν δεν αποχωρίζεσαι ποτέ?
Το liposan classic...έχω ένα σε κάθε δωμάτιο και τσάντα σχεδόν!
4. Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο?
Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο!
5. Τι αγαπάς πιο πολύ στον εαυτό σου?
Μάλλον το ότι στις δύσκολες καταστάσεις μένω ψύχραιμη.
6. Σοκολάτα ή βανίλια?
Δαγκωτό σοκολάτα φυσικά!!!
7. Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στα καλλυντικά σου και στα μοδάτα ρούχα σου, τι θα διάλεγες?
Εθισμένη στα καλλυντικά....οπότε αυτά θα διάλεγα.
8. Ποια είναι η αγαπημένη σου blogger(από Ελλάδα ή από εξωτερικό)?
Από ξένες η TiffanyD  και από Ελληνίδες μετά το Another Makeup World... η Ζαμπία και η Πασχαλία από το FFF Family Fashion Food.
9. Ποιο ταξίδι είναι όνειρο ζωής για σένα?
Νέα Υόρκη....ααααχ...
10. Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι?
Νομίζω το "Ταξίδι της ερήμου".
11. Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί?
Εύκολο...καλοκαίρι...είμαι παιδί του καλοκαιριού...έχω γενέθλια καλοκαίρι...και επίσης αγαπώ την ζέστη και σιχαίνομαι το κρύο.


Τα 11 blogs που βραβεύω:


Είναι υπέροχα blogs και αξίζουν πραγματικά το βραβείο. Πάμε να δούμε και τις δικές μου 11 ερωτήσεις που ετοίμασα για αυτές!

1. Χωρίς ποιο καλλυντικό θεωρείτε ανολοκλήρωτο το μακιγιάζ σας?
2. Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά αυτήν την περίοδο(ελληνική ή ξένη)?
3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα?
4. Είσαι καστανή...ξανθιά ή κοκκινομάλλα?
5. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου ελάττωμα και ποιο το μεγαλύτερο σου προτέρημα?
6. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο?
7. Τι έχεις για επιφάνεια εργασίας στον υπολογιστή σου?
8. Ποια είναι η αγαπημένη σου δουλειά σπιτιού?
9. Ποια 5 πράγματα θα ήθελες να έχεις μαζί σου σε ένα έρημο νησί?
10. Θα άλλαζες τίποτα στο παρελθόν σου?
11. Ποια σούπερ δύναμη θα ήθελες να έχεις?


Λίγο μεγάλο βγήκε τελικά το post...αλλά ήθελα πολύ να το κάνω γιατί μου αρέσει τόσο πολύ η ιδέα του και χάρηκα πολύ όταν τα έλαβα!

Ελπίζω να σας αρέσει!!Περιμένω τα σχόλια σας!

Φιλιά πολλά!!!!


1.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου